Kepakaran kami adalah membantu wanita yang mengalami masalah di bahagian intim seperti keputihan, kegatalan, berbau, kurang nafsu, ketumbuhan dan juga masalah berat badan serta kecantikan dengan menggunakan rangkaian produk jamu susuk dara.

EMPAYAR AURAFIDA RICH

Assalamualaikum semua


Bermula berniaga JSD sebagai AGEN pada tahun 2010 dan seterusnya naik ke PENGEDAR seterusnya STOKIS sehingga tahun 2017 ni berani menyahut utk naik ke NEWBORN STOKIS yang dapat membina empire sendiri bersama anak-anak didik STOKIS DAN AGEN.

Satu peluang yg sangat hebat sepanjang perjalanan saya dan JSD selama ini.
Di kesempatan ini sy ingin menawarkan 3 peluang utk menjana pendapatan seperti di bawah

Dropship
* TANPA MODAL
KEUNTUNGAN 20% SETIAP 1 PRODUK


AGEN
*20-30% SETIAP PRODUK
*KEUNTUNGAN 20-30% SETIAP 1 PRODUK
*AHLI SEUMUR HIDUP

STOKIS
35-50% SETIAP 1 DOZEN ITEM
*BOLEH MELANTIK AGEN DAN DROPSHIP



saya fida selaku NEWBORN STOKIS YG SAH daripada HQ JSD HOLDING        SDN BHD.

  Pada hari ini fida telah mendidik seramai 16 STOKIS di bawah Empire saya dan lebih 200 agen. Menjadi tanggungjawab saya utk mengajar dan mendidik tentang ilmu Produk Jsd  dan bagaimana menjana income setiap hari. 

Bagi anda wanita yg nak jana pendapatan , fida mengalu-alukan anda utk menjadi sebahagian daripada anak didik saya .

UTK MAKLUMAT LANJUT TENTANG FIDA

whatsapp /telegram 
012.221.9497
FB: Fida Jamu SusukDara

Instagram:https://www.instagram.com/jsd_fida/
https://www.facebook.com/magickisscollagen



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...